dissabte, 27 de març de 2010

Repertori Intercanvi

Aquestes cançons són les que heu d'anar memoritzant (perquè ja sabeu que cantem sense partitures).
L'ordre encara no el tinc clar, però així ja podeu anar estudiant... ;)

Nobody Knows (Mireia i Anna: observeu els vídeos per agafar idees dels solos)
Rossinyol
Boig per tu (tenim acompanyament amb piano, el podries fer Helena?)
No tardis Jack (Glòria, Dánae, Cristina i Marina: treballeu el solo!)
La filadora (ho has provat amb la flauta Laia? i tenim els passos de dansa Dànae?)
Sota St.Llorenç
Nois Pillets
Caresse sur l'Ocean (solo final Mireia i Aina)
Imagine (l'Anna Prat està treballant amb el tema gestual)
Oh happy day! (en aquesta heu de brillar totes!)
Pare (i en aquesta també! potser hi haurà recitat en alguna estrofa...)
Quan somrius (portaré un afinador Anna, o sigui que tu porta la guitarra!)
Margarideta (un clàssic que ben cantat és molt bonic eh! hi haurà solos...)
Quan el sol es pon
Dins el mar
Jo en tinc una cabana
Que tinguis sort (recitava la Dánae, oi?)
Arrels
Aldapeko
Txukún-txukún

3 comentaris:

  1. Hola Eva! Sóc la Carme de La meva Maleta...només et volia saludar i dir-te que jo també m'uneixo al teu bloc, que seguiré a partir d'avui! Moltes gràcies pel teu amable comentari, i benvinguda! Petons.

    ResponElimina
  2. Hola Eva!
    El que tinguis sort el recitava jo si :)
    Per la cançó de la filadora tenim dos passos que queden bé amb la música. Un és més difícil que l'altre però, un cop s'aprèn és fàcil d'anar coordinades i queda molt macu. Dimarts que ve t'ho ensenyem!

    Petons!

    ResponElimina
  3. ei, aquests passos no me`ls veus ensenyar pas el dimarts! el pròxim sí eh? :)

    ResponElimina